"Det känns inte rätt att bo hemma hos min pappa"



Ni som följer bloggen har väl sett att jag nyligen har skivit om situationen med Matrix-stjärnans 19-åriga dotter, att det har varit hennes mål att medverka i en porrfilm sens hon var 16 år och att bekanta till de har erbjudit 7 miljoner kr för att inte lägga ut filmen. (Läs del 1 här och del 2 här.)

Nu har der nyligen kommit ut att hon ska flytta hemifrån eftersom att det inte kändes rätt för henne att bo hemma hos hennes pappa & hennes fru som har fick ett barn 2007. Hon ska flytta från Hollywood Hills (Där hennes pappa, frun, barnet och hon bor) och flytta nån annanstans för att satsa på sin porrkäriar.

– När jag har bestämt mig för något så gör jag det, sade 19-åriga Montana och bevisade det.

Vad tycker ni om det hela? Fel att satsa på porrkarriär? Kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0