” Jag har alltid velat göra poor ”



Fishburnes dotter talar ut om porrfilmen

Hennes pappa är rasande. Men för Montana Fishburne är det ingen stor grej att spela in en porrfilm.

– Det är något jag alltid har velat göra.

I en intervju med People talar Montana Fishburne, 19, ut om sitt beslut att medverka i en porrfilm.

– Att göra en vuxenfilm är ingen stor grej för mig. Det är något jag alltid har velat göra. Jag har alltid varit bekväm i min kropp och med min sexualitet, säger hon till tidningen.

Det har uppgets att hennes syfte med att spela in porrflmen var att få en snabbare väg in filmbranchen, men så är inte fallet enligt Montana.

– Jag gör inte porr för att bli skådespelerska. Jag gör porr för att jag vill göra det, säger hon.

Dottern till ”Matrix”-stjärnan Laurence Fishburne bad inte om sina föräldrars tillstånd innan hon skrev på för filmen.

– Jag hade redan spelat in den när de fick reda på det så jag gav dem inte chansen att prata mig ur det, säger Montana till People.

Hon erkänner att hennes pappa är förkrossad över beslutet. Ännu har Montana inte pratat med honom personligen men hoppas att hennes pappa tids nog kommer att bli stolt över henne.

 

Källa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0