Demi Lovato - "Got My Girls" Ft. Selena Gomez

Det har läckt ut en ny låt med Demi Lovato.
Jag vill faktiskt inte lägga ut den på bloggen eftersom det inte var meningen att det skulle läckas ut men den är bara så bra.
Selena Gomez sjunger i bakgrunden så det var i alla fall trevligt att få veta att dem håller kontakten men tyvärr så vet jag inte när låten inspelades,jag tror det är när hon färga sitt hår mörkt igen.
Vi får hoppas att Selena Gomez dyker upp i dem andra låtarna också.
Det säg också att Demi har skrivit låten till sitt ex Joe Jonas och efter dem hade gjort slut så ändrade Demi sin stil när det gäller musik. Jag tror att det är bara denna låten eller albumet det är omöjligt att Demi byter sin stil till musik helt för att hon har själv sagt att hon är väldigt kuten till det sorts musik och att ingen kan ändra det.

Kommentarer
Postat av: jani

det är inte demi lovato som sjunger, men det låter ju verkligen som hennes röst.

Sångaren heter Tiffany Dunn och låten heter "Shut the front door (Got my girls)" :)

2011-02-28 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0