Grattis på födelsedagen Demi Lovato <3

Tumblr_lq88bnwucm1qgyxkuo1_500_large

För första gången på två år så blir det ingen Demi - Day idag!

Så ledsen att det ska bli såhär men jag har inte den bäst uppdateringen i världen !

Men i alla fall så önskar jag den bästa dagen till min förebild och idol Demi Lovato som fyller 19 år idag.

så hoppas Demi får den bästa dagen och inte tänker på sina problem idag, har i för sig redan haft sin fest men jag tror hon spenderar dagen med sin familj eller något idag.

Omslaget till hennes nya singel Unbroken kom även ut idag så det gör hennes dag änuu bättre.

Snart ska även jag ut o fira på malmöfestivalen kanske inte direkt för Demi men jag kommer tänka på henne när jag har kul i alla fall för att jag inte hann baka eller något som jag gör varje år så på skoj.

Har älskat henne i 4 år och kommer göra det i 100 år till.

Grattis på födelsedagen Demi, # STAYSTRONG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0