Ny kategori - Kändisar som älskar skräpmat!

Nu har jag tagit en liten idé från Posh24 och startat en ny kategori som heter Kändisar som älskar skräpmat.
Jag tänkte på två saker.
1: Det har varit så dåligt med bloggen nu för tiden så ni förtjänar att få en ny kategori speciellt när statistiken går upp hela tiden fast jag inte bloggar!
2: Jag får damp på folk som tror att kändisarna inte äter pizza,glass godis och så vidare, dem är precis som oss bara att dem är kända. Varför ska dem liksom inte äta saker då.
Några kändisar måste till och med gå upp i vikt för att dem ska kunna få roller och så vidare.
Så det är helt sjukt att folk tror det.
Så ni kommer få denna kategorin uppdaterat varje dag framöver !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0