Dåligt med bloggen - sjuk

Hej nu skriver jag ett personligt inlägg så det har inte alls med någon kändis att göra.
Jag vet att det är lite dåligt med bloggen nu. Har jätte mycket med plugget att göra så det är därför jag typ skrivet 1 eller 2 inlägg om dagen.
Kanske låter lite kontsigt om jag säger att jag är sjuk och inte är vid datan med det är alltid så med mig.
Och om det är någon som vill bli extra bloggare på bloggen så skicka ett mail till mig så snackar vli lite så så får vi se:)
Men skulle verkligen behöva lite hjälp så kontakta mig gärna och om det är flera som vill bli extra bloggare så får jag tänka ut något !
Och det är faktiskt rätt så dåligt med nyheter i kändis vätrlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0