Tack ;)

jag skrev ju ett inlägg om att det inte var sant det Posh24 hade skrivit om Nick.
Och jag kom inte på vad tjejen hete men nu har en läsare påmint mig :)
Tyvärr sa hon inte vad hon hete men ni kan gå in på hennes blogg här : http://makeawave.blogg.se/


BTW : Hon heter Maya och jonas brothers lovade att ta hand om henne och hennes mamma efter Maya's pappa dog. Enda sen dem var små har dem varit bästavänner. Som syskon nästan ( nick och hon ) Hon är som en släkting för JONAS familjen!


Så tack för den informationen :)
Du kan göra skriva här under vad du heter :p
16.11 : Hon heter Ronya!

Kommentarer
Postat av: Ronya

hehe jag heter Ronya :) sorry att jag glömde skriva namn :P taack för länkningen! gå in på min sida för att höra jonas nyaste låt :) this is the night heter den. Gå bara in på kategorier och tryck på JONAS ( inte jonas brothers utan serien JONAS ) så hittar du låten där om du inte redan hört den! sjuuukt grym

2010-05-07 @ 16:04:07
URL: http://makeawave.blogg.se/
Postat av: Donna

Posh = BAJS

2010-05-07 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0