Posh: "David har aldrig varit otrogen mot mig"

Posh talar ut om otrohetsryktena

Nu talar modedesignern och den före detta Spice girls-medlemmen Victoria Beckham ut om otrohetsryktena kring äktenskapet med fotbollsspelaren David Beckham som cirkulerade 2004.

Victoria och David gifte sig 1999 men deras äktenskap skakades fem år senare av rykten om att David hade haft en fyra månader lång otrohetsaffär med sin personliga assistent, Rebecca Loos.

Båda makarna Beckham tyckte att påståendena var ”skrattretande” och de försökte lägga det hela bakom sig. Men på internet spekulerades det vilt och olika teorier uppstod, så som att paret endast höll ihop för sina tre barns skull och för att bevara deras företagsimperium.

Då och då träder det fortfarande fram kvinnor som påstår sig ha haft sex med Victorias maken, men själv säger hon nu att hon aldrig trott att hennes make varit otrogen och att hon inte tillåter ryktena förstöra deras relation, skriver OK!.

— Jag vet att David aldrig har varit otrogen mot mig. Jag tror verkligen innerst inne att jag har den mest trogna maken jag någonsin kan önska mig. Jag kan ärligt talat säga att jag är riktigt lycklig över att han är min man. Jag skulle aldrig kunna leva i en lögn, det vore inte rättvist mot barnen och vårt äktenskap är definitivt inte en affärsöverenskommelse, berättar Victoria för OK!.

Källa: MSN Kändisnytt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0