Gästbloggare! + Lady Gaga

Heejsan! Jag är gästbloggare, jag hjälper Oliwia med bloggen osv...
Jag heter Liridona fast ni kan kalla mig Donna eller Liri ;)

Jag har redan skrivit ett inlägg som ni kan kika in här!
Oliwia kommer att göra underskrift så att ni ser vem det är som skriver :P
Inte för att ni bryr er men...



Vi älskar att efter alla galna outfits, masker och skor vi har sett Lady Gaga i kan hon fortfarande överraska oss med något nytt. Igår var hon på en välgörenhetsgala för att stödja en insamling till regnskogarna och hon bar denna minst sagt häpnadsväckade huvudbonad... eller mask? Ja, vi vet faktiskt inte hur vi ska beskriva den men vi diggar henne så! (Källa: Posh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0