Intervju med Selena Gomez!

1.Vem är din inspiration?
- Jag älskar Jason Mraz
Han har en folklig stil med en rocker-touch.Men jag gillar också Fall out boy.Jonas Brothers och Miley Cyrus.
2.Har du någonsin skrivit en låt till någon speciell?
- Jag har skrivit låtar om min mamma och vissa av mina vänner.När jag var yngre skrev jag ofta om min första kärlek och så...jag har skrivit mycket om folk i min närhet men aldrig direkt för någon speciell.
3.Hur får du tag i din musik,laddar du ner?
- Ja,hela tiden! Jag har med min min laptop var jag än går och jag hänger alltid på itunes.
Just nu älskar jag Taylor Swifts album- det är fantastiskt!
4. Känner du press utifrån att vara bra på allt?
- Jag tror inte att det är så att man måste vara bra på allt. Men när man får möjlighet att göra flera olika saker så vill man ju prova det! Jag ränker nappa på alla möjligheter jag får♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0