5 snabba med Taylor Lautner

1.Finns det någon modetrend hos tjejer du inte gillar ?
- Jag förstår inte riktigt grejen med benvärmare.
Ibland är det riktigt sött och ibland förstår jag mig inte på det alls.
Men det är nog mest när tjejer har det en riktigt solig och varm dag som jag tycker att det ser konstigt ut.'
2.Vem skulle spela dig i en film?
- Alla skulle säkert svaara Johnny Depp.
Men jag skulle inte ha någoting emot att Brad Pitt eller Matt Damon spelade mig.
3.Om du fick byta plats med någon för en dag,vem skulle det vara då?
- Brian Austin Green, eftersom han får dejta Megan Fox( Älskar bilden)
4.Vilken låt spelade du senast i din ipod?
- En technolåt!
5.Vad var det senaste du köpte?
-En biff som jag åt till middag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0