Kanye West's svenska fans twittrade - på hans twitter

Inte många av Kanye Wests över 300 000 Twitter-följare kan ha förstått vad han skrev i natt.

Stjärnan började nämligen plötsligt twittra på svenska.

Kanye West hade en riktigt festnatt i kväll.

I takt med att lyxvodkan Grey Goose (eller ”GOOOOOOOOOOOOOOSE!!!!”) började sätta in twittrade hiphopstjärnan frenetiskt.

Och han var inte ensam.

Kommer tillbaka till Sverige

 

Plötsligt började stjärnan att twittra om svenskar.

– Varför är tjejer från Stockholm så heta?, frågade stjärnan och fortsatte:

– Jag kommer tillbaka dit i september! Mitt andra hem!

Twittrade på svenska

Men det slutade inte där. Stjärnan som fick över 200 000 följeslagare på Twitter (men själv inte följer någon) på ett dygn lånade ut sitt konto – eller fick det kapat – av sina nya svenska vänner.

– Hey Kanyes nya album är magiskt... det bästa som gjort på länge, twittrades det plötsligt på svenska, följt av ett:

– Jag kan inte förstå att jag låter de här svenska tjejerna använda min Twitter haha.

Efter att ha dragit i väg till klubben avslutade Kanye West med:

– Skal! Det betyder skål på svenska!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ojsan, hehe... Älskar Kanye han är fett

2010-08-01 @ 14:06:49
Postat av: Anna

Hatar Kanye vilken jävla tönt! Vad han gjorde mot Taylor Swift!

2010-08-01 @ 14:11:08
Postat av: Ayah

Omg hahaha så desperat som dig DonnaXD

2010-08-01 @ 15:43:53
URL: http://ayaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0