Grattis på födelsedagen Selena Gomez


Hej alla det är Oliwia jag vet inte om ni fortfarande minns mig, Haha nää jag skoja bara!
Men jag vill bara säga att jag inte har tid att blogga just nu, tro mig jag vill så tro inte nu att jag bara skiter i det.
Men som ni vet så var jag ju på kollo och för några dagar så kom jag hem men sen ska jag snart åka till Polen så jag måste fixa massor av  saker sen när jag hade tid att blogga så funkade inte vår internet så jag har verkligen otur med det där.
I alla fall så är det den 22 juli idag  fast dagen nu är snart slut så fyller ju Selena Gomez år idag och hon är ju en av mina idoler som Demi Lovato ungefär men man kan inte slå henne så ja.
Men Sel fyller ju 18 år idag så jag är ju bara tvungen att säga ``ETT STOR GRATTIS´´ ni har själv sett hur hennes karriär han växt och det är ju bara början.r
Det låter som en värsta inlägg nu men jag kan inte hålla mig ( Ni ska bara se när Demi fyller år;) )
Så jag hoppas verkligen att Selena har hafft en underbar födelsedag och vi vår vänta ingen tills hon fyller 19!
Jag kan verkligen inte fatta att hon har blivit 18 hon blev ju min idol när hon var 15.
3 underbar år som en av mina förrebilder hon borde vara stolt;)
Men seriöst ser hon ut som 18? Okej jag valde lätt så mogen bild på henne där hon har klätt ut sig och så synd att jag inte har en bild på henne när hon har pyjamas på sig eller nåt skulle vara roligt att se typ man bara Grattis på 14 års dan:)
Hon är 18 och kan göra vad som helst nu, okej inte vad som helst för nu får hon inte gå inte på bussen grattis och allt det där haha skoja men jag hoppas verkligen att hon tar rätt beslut i framtiden och inte går fel väg som Miley Cyrus!
Men nu får detta inlägget ta slut för jag tror ingen kommer att läsa hela :p
Så jag säger bara Hipp Hipp Hura till Selena Gomez, en av mina stora förrebilder!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

grattis till länkningen av bloggare i fokus på bloggpartner. Det var så jag hittade hit =) ha en skön söndag ! kram

2010-07-25 @ 08:55:35
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Ellie m

fin blogg (a)

2010-07-26 @ 01:23:57
URL: http://elliestaffs.devote.se
Postat av: Tiina

sv: Tack, dsm :) Gillar du Justin Bieber?

2010-07-27 @ 17:54:23
URL: http://ttiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0