Svar på tal

Jag tycker att Demi Lovato borde vinna. Kan du lägga upp vilka nomineringar hon var nominerad till? Skulle vara riktigt snällt av dig!

Aa, det kan jag väl svara på! Demi Lovato var ju nominerad till 6 kategorier och vann inga. Men jag tror, TROR, att man har större chans att vinna ett pris ifall man är på plats på TCA. Men jag är inte helt säker. Iallafall de här kategorierna var DL nominerad för.


1. Choice Music: Hook Up (We’ll Be A Dream – We The Kings feat. Demi Lovato)
2. Choice Music Breakout: Female
3. Choice Music: Love Song (Catch Me)
4. Choice Music: Album – Pop (Here We Go Again)
5. Choice TV Actress: Comedy (Sonny With A Chance)

Bild på henne från förra årets gala:



Hot or Not?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0