Nick Jonas ger Justin Bieber råd!



Nick Jonas kupade råd för Justin Bieber till Popstar! Det är definitivt något vi tycker om men du vet, jag tror att med alla de andra ungdomar som är på gång, vi önskar det bästa för dem. Och Justin
Bieber i synnerhet, har vi haft möjlighet att träffa honom ett par gånger och tala med honom.

Och han in i en helt ny värld, och du vet, verkligen kastas in i det hela, och vi hoppas det bästa för honom. Jag tycker han gör ett bra jobb hittills .. Jag tror att det är en viktig del av allas resa att hitta sin egen väg att göra saker i sin egen tid. Vi var tvungna att ta tid att lära oss att hantera alla som vi har behandlat i
vår egen tid och i vår egen takt. Jag hoppas att alla andra artister som har en liknande väg till vår gör likadant. "


Källa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0