Lady Gaga

Hon säger sig vara dömd till ensamhet, eftersom hon är rädd för att hennes kreativitet ska försvinna ”genom vaginan”.

Hon erkänner dessutom att hon fortfarande använder kokain.

Lady Gaga utelämnar inget i en öppenhjärtig intervju för Vanity fair.

24-åriga Stefani Joanne Angelina Germanotta, eller kort och gott Lady Gaga bjuder på många avslöjanden i en lika lång som frispråkig intervju i amerikanska Vanity fair, som har fått nöjesvärlden att surra.

Hon har tidigare berättat om hur hon hamnade i ett kokainmissbruk under sin tid som hårt kämpande artist i New York och hur hon lyckades komma över det.

Men i intervjun bekänner hon bland annat att hon inte helt lagt av med knarket.

– Jag ska inte ljuga, jag gör det ibland, och när jag säger ibland menar jag några gånger om året, säger hon i intervjun.

– Men jag vill inte att mina fans ska ta efter mig eller att de ska tro att man måste göra så för att bli stor, säger hon också.

Stjärnan lämnar också ut flera detaljer om sitt sexliv.

– Jag har den här konstiga nojan att om jag ligger med någon kommer personen att ta min kreativitet ifrån mig genom min vagina. Jag är ständigt ensam. Jag är ensam när jag är i förhållanden, säger hon i intervjun.

– Det är mitt villkor som artist. Jag dras till dåliga romanser. Och min låt ”Bad romance” handlar om huruvida det är jag som söker upp sådana förhållanden, eller om det är de som hittar mig. Jag lever i celibat nu, jag har verkligen inte tid att träffa någon, fortsätter hon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0