Fishburne vägrar tala med dottern!



Det är inte särskilt lätt att vara Montana Fishburnes föräldrar. 18-åringen beslutade sig för att spela in en porrfilm för att bli lika känd som sin förebild - Kim Kardashian.

Men trots den svåra familjesituationen försvarar mamman Hajna Moss-Fishburne sin dotter.

- Hon älskar mig och är orolig och bekymrad över mig. Hon vill att jag ska må bra och önskar mig det bästa, säger Montana Fishburne enligt Perez Hilton.

Kändisdottern försöker fortfarande få kontakt med sin pappa, men än så länge svarar han inte när hon ringer.

Montana förnekar även ryktet om att hon skulle ha gripits för prostitution förra året.

- Jag har blivit dömd för olaga intrång, men inte prostitution, säger Montana Fishburne enligt Perezhilton.com.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0