GRATTIS ! 1 ÅR.

 

 

Förlåt för den idiotiska och tydliga bilden men hade inte riktigt tid att fixa en bättre-.-

I alla fall så är Oknows ett år på nätet och har hjälpt er med att håla koll på allt kändis göra.

Som det ser ut nu så börjar OKNOWS bli allt svagare nu för tiden men det har jag förklarat så många gånger så jag tror inte att jag behöver dra upp det igen.

Jag kan inte riktigt fatta att det har gått ett helt år sedan jag skrev mitt första inlägg.

Jag lovar att jag ska blogga i ett år till och kanske till och med två vem vet bloggen kanske kommer att vara aktiv i 10 år eller kanske så kommer någon ärva den av mig och köra vidare den ?

Det får räcka till idag och några grattis är alltid stötande !

Så tack för detta året och jag längtar verkligen till nästa.

 

Oknows is the shit !

 

 

Xoxo Oliwia.

 


Kommentarer
Postat av: Zoë

Grattis

2011-01-24 @ 19:15:43
URL: http://weylandts.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis

2011-01-24 @ 19:16:57
Postat av: Lina

Grattis

2011-01-24 @ 19:17:12
Postat av: Ronja

Gratttttis!!!!!!

2011-01-24 @ 19:18:12
URL: http://makeawave.blogg.se/
Postat av: Christian

Grattis önskar Christian från Disney.

Du har inte svarat på mitt mail ännu du får nog kolla in din inkorg lite oftare,

2011-01-24 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0