Miley: "Jag försöker inte spela slampa"


"Jag trivs med min kropp. Jag sliter hårt för att hålla mig i form och för att kunna känna att jag kan klä mig i sånt som jag känner mig bekväm i", säger hon.

Miley Cyrus försvarar sin nya mogna image och säger att hon har kämpat länge för att få visa upp sig i avslöjande scenkläder.

— Jag trivs med min kropp. Jag sliter hårt för att hålla mig i form och för att kunna känna att jag kan klä mig i sånt som jag känner mig bekväm i, säger hon.

I samband med lanseringen av nya skivan ”Can’t be tamed” fick världen se en ny, lättklädd Miley Cyrus. Hon rör sig på ett nytt sätt på scen och hennes dansnummer anspelar ofta på sex. Inte helt oväntat har kritikerna rasat och många menar att den ännu ej myndiga sångerskan har vuxit upp lite väl snabbt.

17-åringen själv har dock ingen förståelse för reaktionerna och menar att hon går igenom en helt naturlig förändring.

— Jag försöker inte spela slampa, säger hon till nyhetsbyrån AP och förklarar att de avslöjande kläderna hör ihop med soundet på skivan:

— Jag försöker inte vara den där tjejen som går på nattklubb och raggar upp massa killar. Jag försöker säga något med min skiva och vill att allt ska hänga ihop. Min klädstil ska passa med hur skivan låter.

Miley tror att orsaken till reaktionerna är att hon vuxit upp i rampljuset och att folk därför förväntar sig att hon ska se ut som hon gjorde när hon slog igenom i Disney-serien ”Hannah Montana”.

— Jag känner mig bekväm med att vara lite lättklädd, det har jag alltid gjort. Det är först nu som har jag möjlighet att klä mig som jag vill. Jag är den jag är nu – inte den jag var för fem år sedan. Det här är jag, som jag är i dag.

Den unga stjärnan tar också tillfället i akt att förklara att hennes minimala kläder och sexuella rörelser på scenen inte alls är något billigt försök att sälja mer skivor.

— Man kan självklart inte beskriva en 11-åring som sexig. Men i takt med att man mognar så växer man in i det. Jag tror att jag har gjort det – men det inte är min gimmick. Det är inte något som jag gör för att sälja skivor. Jag vill att folk ska köpa mina skivor för att de gillar musiken.

Källa : MSN


Kommentarer
Postat av: Alma

Jag vet !

Allt bra med dig ? :)

2010-06-17 @ 20:11:01
URL: http://tttwins.blogg.se/
Postat av: Alma

jo de bra ;)

2010-06-18 @ 13:25:22
URL: http://tttwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0