Evan Rachel Wood: "Jag är bisexuell"

Tumblr_lk04v7c2e71qb6jeto1_500_large
Ja, Nu har hon sagt det.
Kanske inte på en presskonferans live men till tidningen Esquire.
Evan som är 23 år och har haft ett tre årigt förhållande med rockaren Marilyn Manson fram till 2010 var på en intervju med tidiningen Esquire ( de senaste numret ) fick frågan om hon någon gång har tänkt på en tjej ja på ett annat sätt och då svarade hon helt öppet det här.
— Ja. Jag växte upp med David Bowie, så jag har alltid gillat androgyna saker. Killar, tjejer… Jag gillar androgynt generellt.
All sanning kommer fram till slut och Oknows hissar dem tjejerna som vågar komma fram och säga sanningen till sina fans, So go Evan!

Kommentarer
Postat av: almaa<3

skulle du det? :) kontaka mig på facebook! länk finns på sidan av min blogg! :D

2011-04-21 @ 19:59:05
URL: http://lovestoriess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0