Bella&Tyra Show igår!

Veckans gäst på Bella&Tyra Show igår var Kissie!
Eller kan man säga Alexandra? Alexandra visades ibland och sen kom Kissie fram? :S

För er som inte har sett programmet klicka här för del ett och här för del två! Om ni bara vill se Kissie/Alexandra medverka i Showen så klickar ni här!
Eftersnack del 1 och två!

Vidare till nyheterna... Det har varit mycket drama mellan Bella och Kissie! Bloggbråk, tjafs m.m..

Här är videon Kissie la upp innan hon stack till Bella&Tyra show...




Själv tycker jag att det är väldigt fegt av henne!

I den videon ser hör man att Alexandra vill ge på käften på Bella? Men när hon väl kommer dit svarar hon bara med ett "Jag kommer nog inte slå nån, den enda jag vill slå nu är nog min manager"
I videon lät det inte så vad tycker ni?



Men såklart att bakom skärmen kör hon Kissie-style igen? Men Bella och Tyra har också pratat ut i sina bloggar!

Bellas blogg...



Tyras blogg....




Så vad tycker ni?

Team-Bella&Tyra eller Team-Kissie?

Klicka här för att se Kissies inlägg tydligare!
Klicka här för att se Bellas inlägg tydligare!
Klicka här för att se Tyras inlägg tydligare!

Kommentarer
Postat av: DeejLlsS▒

vilken damp,:O:OO snyggt jobbat donna:)

2010-05-15 @ 01:02:29
Postat av: Aynoor

XD e inte på någons sida.. men om det ska vara någon, så är det nog bella o tyra :S

2010-05-15 @ 01:36:03
URL: http://aynoorrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0