Justin Bieber - day - Information

Imorgon den 1 mars så kommer Oknows att förvandlas till en Justin Bieber blogg istället.
Detta kommer vara i en dag sedan kommer bloggen bli som vanlig igen.
Tumblr_lhad8inkpu1qb3045o1_r2_500_large
  • Imorgon så kan ni göra fina Grattis - Kort till Justin som jag sedan lägger upp här på bloggen. Ni kan börja skicka in redan nu och jag kommer länka eran blogg om ni vill. obs. Själva Justin kommer inte att se dem.
  • Under hela dagen så kommer det bara komma information om Justin.
  • Ni kan också skicka in bilder på saker som ni har gjort eller har på er för att fira Justins dag.
  • Allt detta kan ni skicka från och med nu till [email protected]

Var snälla och respektera allt detta som jag gör för fans som uppskattar Justin.
Jag förstår att det finns folk som gillar han lite mindre och till och med folk som hatar honom men det ändrar inte fakta att man får gilla precis vem vi vill.
Kom ihåg att skicka allt på [email protected]
Allt som skickas redan nu uppskattas jätte mycket för det blir bara lättare för mig att hinna med allt eftersom jag vill göra det lite roligt på bloggen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0