Grattis på födelsedagen Nick Jonas!

Gissa vem som fyller år idag?
Very Happy 18th Birthday To Nick Jonas!
Ja just det Nick Jonas en av mina killar som jag kan offra livet för!
Tänkte ha en Nick-Day men tyvärr så har det varit lite ont om tid att fixa det så det blev tyvärr inte :(
Men jag tänker ändå fira som jag gör med alla andra kändisar som jag gillar :) Eller gillar är faktsikt inte rätt ord för det det passar nog mer med beundrar älskar och något mer!
Har gillar Nick Jonas sen han var 15 och nu är han plötsligt 18. 3 år tillsammans är faktiskt inte lite så jag tänker forsätta ``till döden skiljer oss åt´´ Haha nej jag skoja men ni fattar.
Förra året fick han ju en piano från hotellet där han skrev sin låt a little bit longer undrar vad han år idag?
Men en till sak som jag faktiskt är glad över är att han bara fyller år 10 dagar förre mig så who is the birthday-kind next time ? ;)
Men nej nu ska jag inte börja skriva om mig men vi alla hoppas att han får en riktigt bra födelsedag!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0