"Vad gjorde jag för fel?"


För er som tittade på Eurovision så såg ni väl att Anna Bergendahl åkte ut igår? Nu på lördag är det semi final på Eurovision Song Contest! Folk tycker att detta blev ett stort fiasko för att detta är första gången som Sverige inte kommer vidare till den stora semi-finalen som detta året ska hållas i Oslo.
Anna sa "Jag tänkte: vad har jag gjort för fel? Jag var jätteledsen och det var jättetråkigt. Det ska bli skönt att komma hem till Sverige" till Aftonbladet.
Själv tycker jag att Eric Saade var bättre och vi kunde ha haft en större chans om det var Eric som sjöng Man Boy i Eurovision Song Contest eftersom det är såna låtar Europa gillar att höra enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Jaasmine

BAJS

MANBOY SKULLE VINNA



sv:

hehe ja :D

2010-05-28 @ 14:46:55
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0