Sista inlägget!

Detta är det sista inlägget innan jag går och lägger mig! Oliwia har redan lagt sig förlängesen så nu e det bara jag och du (6) Iaf...




Ville visa ett video-klipp som AnaGina nyss har kommit ut med! Eller borde jag säga senaste Khadidje-videon? Japp, såhär funkade AnaGinas karriär, hon har laddat upp många roliga video-klipp i YouTube och sen såg en av Sveriges största bloggare Kenza videon och länkade henne så nu är hon den mest besökta bloggen på blogg.se och är med på omslaget av bogg.se!

Iaf, nu kommer också lite skvaller ;)

Kissie i Bella&Tyra Show, hon valde Bella framför Tyra? Så vet ni vad jag tror? Jag tror att Kissie faktiskt gillar Bella&Tyra! Det känns så himla skönt att vara den sista som bloggar vet ej varför? Haha, God Natt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0