Inte så rik som han tror!

Det kanske inte är så många som har hört talas om en bloggare som heter Bezie.
Men enligt mig så skryter han alldeles för mycket.
För någon dag sedan så avslöjde han att han skulle på en lyx resa.
Och skrev att han skulle åka med 1 klass flyg!
Och så la han upp denna bilden :
Men någon dag senare så la han upp en till bild:
Och där kan man ju inte se var resan går, men jag vet vilket flyg han ska resa med och det är
Och det jag menar med hela inlägget är att det inte alls är så lyxigt som han tror !!!!!

Kommentarer
Postat av: UNIQUE REBEL

Sv: Hej! Tack för kommentaren, men jag vet inte vilka leopardskor du menar...? det enda leopard på bilden är ju en sjal...

Ja, de rosa är grymma!!! vill verkligen ha ljusrosa converse! =)

2010-05-31 @ 11:35:36
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Anonym....

Asså så ful bild...Ärligt...Ta bort den och jag är säker på att det är Donnaa som har lagt den för bilden liknar henne....

2010-06-03 @ 08:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0