- Jag vill bli mamma


Rihanna är 22 år och börjar fundera över saker som att skaffa barn och familj. Men ett stort problem är sångerskans rädsla för själva barnafödandet.

Rihanna blev intervjuad av radioprogrammet In:demand nyligen och berättade att hennes skräck kan resultera i att hon väljer att försöka adoptera.

— Jag är livrädd för själva förlossningen, men jag vill bli mamma. Även om jag så måste adoptera, säger hon i intervjun.

”Rude boy”-sångerskan bekräftade tidigare i vår att hon har ett förhållande med baseballproffset Matt Kemp, 25. De har varit ett par sedan årsskiftet, men frågan är om Rihanna ser honom som sin framtida make.

— Det är nytt, roligt och inget för seriöst. Jag vill inte ha ett förhållande som kommer att ta upp för mycket av min energi och tid just nu, sa hon i en intervju förra månaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0