Ricky Martin: "Jag är gay"

Haha nu har det hänt pallar inte skriva så kopierar från Posh24:
Många människor har kallat detta för artistbranschens bäst bevarade hemlighet. Ända sedanRicky Martin slog igenom på 90-talet har det ryktats om hans sexuella läggning och av allt att döma har han levt ett besvärligt dubbelliv. Hittills har han alltid hävdat att han är en latino som älskar kvinnor, men igår var det äntligen dags att kliva fram ur garderoben. I ett brev till sina fans publicerat på hans hemsida avslöjar Ricky sin hemlighet: "Jag är en lycklig homosexuell man." (Källa:Popeater och Posh24)
Det var dags att komma ut Ricky!

Kommentarer
Postat av: VJ

Jag sa aldrig att jag brydde mej? :P haha

2010-04-03 @ 17:37:13
URL: http://vjjagbryrmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0