Twilight fan event ikväll!



Som ni vet så har Oliwia åkt till Stockholm för att träffa Kristen Stewart och Taylor Lautner! Jag har stannat kvar i Malmö för att underhålla er (Fastän ingen läser bloggen) OCH för att jag inte gillar Twilight särskilt mycket och bryr mig inte över huvudtaget om dom är här eller ej, och jag reser iväg snart så Oliwia får sen ta hand om er en hel del!
Iaf.. skicka in bilder till mig ifall ni har träffat Twilight-stjärnorna och berätta hur det var :)

Skicka in bilderna via [email protected]

Twilight Fan Eventen varar i Stockholm men jag vet inte hur länge den kommer att vara öppen. Mer information kommer det att komma från Oliwia när hon är tillbaka!





Kommentarer
Postat av: melissa

Asså taylor lauther är Rikti het,sexiiii bommbb:O<3(L)

2010-06-21 @ 20:19:46
Postat av: aynoor

Till Melissa:

HAHAHHAHAHHAHAHAHA! JAG VET! Han e så snygg, vill bara röra hans muskler (A). OK, nu låter jag som en riktigt äkta fan av twilight, men jag e det! Men ingen galen.. Robert Pattinson e också en hetbomb :D

2010-06-22 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0