Det är över nu... för gott!







Prins Harry och hans långsiktiga flickvän Chelsy Davy har avslöjat nyheten runt hela världen.

Chelsy flyttar till Sydafrika den här veckan för att börja jobba på en juridisk karriär och har sagt till honom att det är över.

Paret har haft ett on-och off-förhållande i sex år, men vänner säger att gnistan är äntligen borta.

Blonde Chelsy, 24, berättade igår: "Vi är klar. Detta är en ny början för mig. Jag vill börja min karriär i Sydafrika där jag planerar att spendera resten av mitt liv. Jag vill inte leva i Storbritannien. "

Arvtagare Chelsy, som är ursprungligen från Zimbabwe, såg glad ut i en fantastisk röd klänning i går, höger, som hon drack champagne med bästa vän Bubble - Olivia Perry - och en kompis på Royal Ascot. Bubble stöds Chelsy när hon och Harry, 25, hade en rättegång separation under 2007.

Chelsy snyftade hennes hjärta till henne förra året också när hon tröttnade på hans playboy upptåg och dumpade honom.

De har inte setts tillsammans i offentliga sedan Harry fick sitt helikopterpilot vingar den 7 maj. En insider sade: "Det var en gradvis slut på relationen. Det pep ut.

"Det är inte praktiskt med Harrys åtaganden till armén och hans familj vara i ett förhållande med någon i ett annat land. Det var ett självklart dags för en clean break. Den tändande gnistan är borta och hon är fokuserade på att flytta tillbaka till att vara där hennes hjärta lögner. "

"Hon var upprörd när de delade förra året men det är annorlunda nu. Hon vet att hon gjorde allt för att få det att fungera."

Chelsy hade som inleds ett kontrakt som trainee advokat på London advokatfirman Allen & Overy i september. Men dessa planer är avstängda.

The insider sa: "De är fortfarande vänner och kommer alltid ha en speciell plats för varandra."

Harry anser att hans sena mamma Diana skulle godkänna hans välgörenhetsarbete i Afrika. Han berättade ITV i Lesotho: "Jag gillar att tro att hon skulle vara stolt över."

Han tillade: "Det är inte en enda dag jag inte tänker på min mamma när jag är här i Afrika."



Kommentarer
Postat av: Emma

:(

Vad synd, men om det är på det viset det ska vara så måste det väl vara så att de gör slut!

2010-06-21 @ 14:29:52
Postat av: finalinafina ♥

tack!



Jag är med i en outfit-tävling på Ellos, gör mig superglad och rösta på mitt bidrag! Om du inte vill så är det bara att radera denna kommentar eller något :-) Kram!



Här är länk: http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=216&action=confirm

2010-06-21 @ 14:58:55
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0