Robert Pattinson berättar om "Eclipse"-kyssen

I "Eclipse" tyckte Robert att det kändes mer naturligt att kyssa Kristen

Kemin mellan ”Twilight”-skådespelarna Robert Pattinson och Kristen Stewart hettar till på bioduken i den nya filmen i den populära vampyrserien, men Robert kände ingen press under inspelningen.

— Att kyssa Kristen kändes mer normalt i ”Eclipse”, avslöjar Robert för Parade magazine.

— I ”New moon” och ”Twilight” så var stämningen typ ”jag kommer döda dig om jag kysser dig” eller något liknande. Det kändes alltid lite konstigt. Men i ”Eclipse” så förstår Edward och Bella situationen mer, vilket gör det lättare, fortsätter Robert.

— Det är första gången som jag och Kristen får bete oss som ett riktigt par, fortsätter han och syftar till filmen.

Även den ständiga frågan om Robert och Kristen är ett par i verkligheten kom självklart upp i intervjun.

— Jag antar att folk gillar historier, det är min slutsats. Fansen vill att allt i våra liv ska vara som i ”Twilight”. Sanningen är den att jag önskar att jag hade några extra timmar sömn varje natt så att jag kunde komma på ett bättre svar. Jag är helt slut hela tiden, avslutar Pattinson.

Källa : MSN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0