Erykah Badu Sovers Vibe



Sångerskan / låtskrivare Erykah Badu är en av juni / juli: s omfatta ämnen för VIBE (den andra är rappare Nicki Minaj).

Erykah talade om kontroversen kring hennes senaste video till låten "Window Seat".
"Jag tittar på några andra videor. Jag nämner inga namn, eftersom jag inte vill nämnas. Det finns en sak med sexualitet. Jag är naken för 13 sekunder, och dessa människor är nakna hela tiden och roterande och säger kom "slicka på min "lollipop" " och "suga på min "kanelbulle" " och, du vet, vilket tyder på kön. Människor har svårt med sexualitet som inte är för manliga konsumtion. kan vara för att jag gjorde det offentligt också. Tror du att folk skulle ha klagat om jag hade på högklackade skor? "


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt

2010-06-08 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0