Snooki "Jag är för fin för fängelse"



Jersey Shore-stjärnan Snooki tycker att hon är för fin för att sitta bakom galler.

Bara för några dagar sedan som Snooki blev väldigt berusad och ramlade ner på trotoaren. Snooki kan nu få böta upp till 10 000 kronor, men hon kommer inte att hamna i fängelse. Och tur är väl det, för Snooki skyr fängelset som pesten.  – Jag är för snygg för att vara i fängelse, jag är en bra person, jag är inte kriminell och jag kommer aldrig att återvända dit. När jag var där frågade jag hela tiden när jag kunde släppas ut. Jag kunde inte andas. Det var inget kul ställe och jag tänker aldrig åka tillbaka dit, säger Snooki enligt MTV News.

Vad tycker ni om det hela? Kan verkligen Snooki kontrollera sig själv när hon är full? Kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0