Dåliga nyheter angående Oknows

Hejsan, jag har dåliga nyheter till er! Jag ska sluta blogga på Oknows! Jag KANSKE kommer tillbaka nån gång i framtiden, ett väldigt litet kanske. Jag har inte pratat med Oliwia om det men hon får reda på det genom bloggen. Jag hade funderat på det ett tag. Först trodde jag att det skulle vara hur roligt som helst, men sen blev väldigt svårt att skriva inlägg som t.ex. skulle ha passande ord, rätt information, källor, bilder osv...
Det har verkligen varit helt grymt att få blogga här men nu orkar jag t.ex. inte sätta mig varje dag vid datorn och blogga om andras liv, skriva ca 10 inlägg om dagen som man brukar skriva för att locka läsare, hitta bilder, källor, rätt information osv...
Så nu får Oliwia ta över bloggen! Förlåt. Men jag gör det som känns rätt för mig! Jag kommer säkert att ångra det förr eller senare. Men om jag börjar blogga igen, kommer jag att lägga ner bloggandet ännu en gång.
Nu kommer det bildbomber och låtar från mina största idoler, U Rock! ♥
Michael Jackson ♥

Janet Jackson ♥

Tyra Banks ♥

Tupac ♥
Mina idoler tillsammans ♥
Tyra Banks har jag gillat sens 4:an då jag började titta på Top Model.
Tupac har jag börjat gilla sens 5:an då min syster presenterade honom för mig.
Michael Jackson började jag gilla detta sommarlov, typ förra månaden tror jag. Älskar verkligen hans låtar!
Janet Jackson började jag gilla kanske nån vecka efter jag började gilla Michael Jackson.
Men som sagt, detta är det sista! Vi kanske ses nån gång i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Emma

NEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!! DU FÅR INTE SLUTA!

2010-08-24 @ 18:27:27
Postat av: Anna

NEJJ=???!?!?!?!?!??!?!?!?!?!? Jag kanske är självisk men jag vill absolut inte att du ska sluta blogga, du & Oliwia är de bästa skvallerbloggarna och troligtvis bloggarna i hela blogvärlden! SNÄLLA!!!!!! SLUTA INTE BLOGGA! Jag älskar dina inlägg, du bloggar så flitigt, och det kommer absolut inte bli lika bra bloggning utan dig!!!!!!!!!! :'''( SNÄLLA!!

2010-08-24 @ 18:29:09
Postat av: Amanda

Okej, jag förstår. Du ska sluta blogga! Men jag hoppas verkligen att du hjälper Oliwia då & då när hon behöver hjälp med bloggningen. Du bloggar verkligen jätte flitigt och jag ska besöka din nya blogg och se vad du har för dig! Som Emma & Anna ha i de tidigare kommentarerna, jag tycker inte heller att du ska sluta och du bloggar jätteflitigt och är en av de bästa bloggare och skvallerbloggare, men det är vad min själviska sida av mig säger. Själv tycker jag att du ska göra det du tycker är bäst. Ha det bäst i framtiden, och jag ska verkligen inte sluta läsa denna bloggen eller din nya blogg, älskar er och er blogg. Ni är bara bäst. Efter denna långa tid jag har fått se era bloggar, eran vardag genom bloggen och allt de! Ni är bara så bäst. Jag vet inte precis hur jag ska avsluta detta meddelande? Jag tycker bara så jävla mycket om denna bloggen!?!?! Jag vet inte, varje dag går jag in & tittar på den & sen så står det hela tiden nya inlägg men nu när du har slutat blogga här kommer det att bli lite krångligare med upptanderandet. Det vet jag, jag vet innan du började blogga här så var det en dag utan bloggning och en annan dag med 1-2 st inlägg och sen en dag kom det för fullt med blogginlägg (Mina favoritdagar då) och jag vill verkligen att det ska vara så VARJE dag! Men aja, om du vill sluta blogga så... jag kan bara önska dig all lycka. Lycka till, och räkna med att jag kommer att läsa din nya blogg! :)



Peace / Amanda

2010-08-24 @ 18:35:19
Postat av: Ayah

Så ful Donna, du bara lämnar oss, ha? Okej då... Okej..

2010-08-24 @ 18:36:22
URL: http://ayyaah.blogg.se/
Postat av: Gramos

Okej lycka till

2010-08-24 @ 18:36:53
URL: http://gramos.blogg.se/
Postat av: Lizaaaaaaaah B*tch

synd att du ska sluta blogga men lycka till, ska besöka din minnesblogg! :)

2010-08-24 @ 18:37:40
Postat av: Sara

Om du måste sluta blogga så visst! Eller om du vill, eller vad man ska kalla det? xD

Men räkna med att jag kommer att kika in på din nya blogg!

2010-08-24 @ 18:39:00
Postat av: Michael Jackson minnesblogg

OHHHH! Älskar precis alla de kändisar du la upp, men speciellt MJ!

2010-08-24 @ 18:40:25
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: MJ LOVER

ÄLSKAR MICHAEL JACKSON MEN HATAR JANET JACKSON! SYND ATT DU SKA SLUTA BLOGGA SKA BESÖKA DIN NYA BLOGG

2010-08-24 @ 18:41:03
Postat av: Demi Lovato Lovaaaahhhh

alla säger typ i den här vägen "Ohh, synd att du ska sluta blogga"... och blah blah blah... Men verkligen, det är FETT synd att du ska sluta blogga. Du som var en så bra bloggare/bloggerska. Du upptaderar j*vligt bra seriöst... inget fjäsk. Men kommer aldrig att sluta besöka denna bloggen eftersom Oliwia är ju ändå kvar med kollar in på din nya! Tack så mycket för en underbar tid och en underbar bloggerska

2010-08-24 @ 18:42:56
Postat av: Miley Ray Cyrus blogg

Håller lite med Demi Lovato Lovaaa...h där. Men det är verkligen fett synd att du slutar.



Kram / MileyRayCyrus fansida

2010-08-24 @ 18:46:08
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/
Postat av: Miley Ray Cyrus blogg

Håller lite med Demi Lovato Lovaaa...h där. Men det är verkligen fett synd att du slutar.



Kram / MileyRayCyrus fansida

2010-08-24 @ 18:46:08
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Mm, hehe heter också Olivia fast med V och min kompis heter också Dona fast med ett N :P



Iaf... back to the thing...



Du har varit en helt underbar bloggerska. Du är sjukt flitig bloggerska och ha det så bra. Ska absolut följa din nya blogg.



MVH / Olivia

2010-08-24 @ 18:47:40
Postat av: Dona

Aa, det är jag som är Olivias kompis som har kommenterat där över.



Du är sjukt bra bloggerska. Fett synd att du lämnar Oknows, men man får hoppas att det inte blir för gott! Hehe... du kan väl gästblogga nån gång igen? Eller? :P

2010-08-24 @ 18:48:43
Postat av: Lena

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJEJEJEJEJEJEJEJJEJEJEJEJEJJEJEJEJEJJEJEJEJEJ DU FÅR INTE F*CKING SLUTA! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ DET SKULLE INTE SLUTA SÅHÄR, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ SNÄLLA!!! JAG KANSKE ÄR SJÄLVISK MEN SERIÖST... DENNA BLOGG ÄR MITT LIV OCH JAG VET ATT JAG LÅTER LITE SOM EN SYKO MEN DET ÄR SANNNNNNNNNNNT!!!!!! ÄLSKAR ER BLOGG, SNÄLLA..ALALALALALALALALLALALALA............ SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTA INTE BLOGGA

2010-08-24 @ 18:50:15
Postat av: RoQaya

Hejsan, besök gärna min blogg

2010-08-24 @ 18:50:56
URL: http://roqaya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till, kommer besöka din nya blogg!

2010-08-24 @ 18:51:17
Postat av: Anonym

Okeej... du ska sluta? SO WHAT??? UPPMÄRKSAMHET ELLER? JA TRODDE VÄL DET

2010-08-24 @ 18:52:05
Postat av: Anonym, so what??!!

Okej, jag tycker verkligen att det är fett synd att du slutar blogga men varför överdriver alla på kommentarfältet? Typ som vissa har skrivit lycka till ok? Lycka till tack så mycket lixom??!! Men så finns det de som fjäskar som i helvete som t.ex. Lena och Anna där uppe (Vilket det finns mer). Och snälla, RoQaya? "Besök gärna min blogg" ????!!!!



1. Du har inte ens skrivit in RÄTT LÄNK!

2. Man reklamerar inte sin blogg i ett inlägg där någon säger att de ska sluta, eller är du bara ute efter uppmärksamhet och besökare? Ohh jaa, det är du!



Och Donna, vissa bryr sig ja klart, alla bryr sig nog för att du upptaderar väldigt bra men altså lixom, öppna ögonen? Folk utnyttjar dig?????!!!!!

2010-08-24 @ 18:55:23
Postat av: Fredrik

är jag den ende killen som besöker din blogg eller? xd



men synd att du ska sluta blogga men besöker din nya blogg tack för en av de två bästa bloggerskor som finns



andra är såklart oliwia

2010-08-24 @ 18:57:14
Postat av: Marcus

Hoe anonymer, hoes. Riktiga hoes. Seriöst!

2010-08-24 @ 18:57:41
Postat av: Matilda

Verkligen synd att du ska sluta blogga! Du som är en så bra bloggerska, men lycka till! :)

2010-08-24 @ 18:58:15
URL: http://justindrewbieber.blogg.se/
Postat av: JANET JACKSON FÖR ALLTID

ÄLSKAR ER BLOGG, OCH JJ! OCH DE ANONYMER TJA DET MARKUS SA FAST MÅNGA GÅNGER VÄRRE HOES

2010-08-24 @ 18:58:55
Postat av: Rahlenfeldt

Hejsan tjejer! Jag hittade hit till er blogg igår och jag älskar verkligen den. Den är jätte bra, underbar upptadering och allting! Lycka till med det!

2010-08-24 @ 18:59:53
URL: http://rahlenfeldt.blogg.se/
Postat av: Fjortis och stolt

Mm, ni hörde rätt. Jag är en feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet fjortis men jag bryr mig inte.



Och du tjejen, bra gjort att du lämna denna bloggen, den suger ju fetttt mycket???

2010-08-24 @ 19:00:28
Postat av: LIsa

Jag tycker inte du borde sluta. Du som gör ett sådant bra jobb här!

2010-08-24 @ 19:01:23
Postat av: Tyra Banks 4 ever

Synd! Älskar också Tyra Banks, var det inte du som ägde den Tyra Banks fan bloggen?

2010-08-24 @ 19:06:10
Postat av: Rebecca

Altså ni anonyma: håll bara käften okej?



Och Donna lixom.... : SNÄLLA SLUTA INTE JAG BER DIG!!

2010-08-24 @ 20:59:44
Postat av: Maria Bieber

Komigen, sluta inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2010-08-24 @ 21:00:10
Postat av: Donna - Oknows

Hejsan och tack alla så himla mycket för era så himla söta kommentarer! Det betyder mycket! :)

2010-08-24 @ 21:07:43
URL: http://oknows.blogg.se/
Postat av: Aynoor

SHIT! :'( så många kommentarer. Sluta inntee!

2010-08-25 @ 04:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0