7 crazy frågor till Tyra Sjöstedt

Namn : Tyra Sjöstedt
Gör : Bloggar på tyras.se
1. Från vem fick du ditt senaste sms och vad stod det?
-Från min pojkvän, jag har varit så stressad så jag kollade inte så noga.
Men jag tror att det stod att jag skulle lycka till idag på mötet.

2.När vad du senast naken inför en annan människa ?

- Igår morse, inför min pojkvän.

3. När grät du senast ?

Herregud, jag gråter så sällan, Men det kom några tårar för ett par dagar sedan när jag fick veta att min kompis pappa är sjuk.
Det var jobbigt. Men annars gråter jag inte mer än en gång per år.

4. Om du var en maträtt, vilken skulle du vara då och varför?

Pizza, det är fetaste.
Det är som en salig blandning av allt.
Det finns många olika pizzor att välja mellan,haha.
Men gud vilken konstig fråga egentligen !
5.Var och när äter du helst ?
Jag äter helst ute eller hemma hos min bror Tom Sjöstedt som är kock i tv-programmet Stjärnkockarna.

6. Vad gör du när ingen ser på ?

- Jag pratar med mig själv och hälsar på hemmet när jag kommer hem.

7.Vilken svensk kändis skulle du vilja dejta ?

- Ingen eftersom jag har pojkvän.
Men om jag skulle välja någon så skulle det vara Mikael Persbrandt. Fast som han var då i början i Beck - filmerna.
Nu är han för gammal.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0